onsdag, mars 08, 2006

M-Kommunal Rikskonferens 2006

Jag sitter nu i dagarna och förbereder mig för ett öppet seminarium som jag ska leda på moderaternas Kommunala Rikskonferens i Jönköping den 17 mars. Jag har fått det stora förtroendet att vara diskussionsledare för ett seminarium som kallas "Fråga Fredrik" (Reinfeldt).

Naturligtvis kommer publiken att ha massor av frågor, men jag får också själv möjlighet att ta upp sådant som jag undrar över och tar med mig frågor från oss på Gotland. Det ska verkligen bli roligt! Jag gissar också att det kommer många frågor om etik i politik och kampanjarbete.

Seminariet i övrigt kommer att vara en avstamp för moderaternas valkampanj, och mer än 1500 personer samlas under två dagar för att inspireras inför kommande arbete på en mängd seminarier. Sedan är det sex månader kvar!

Inga kommentarer: